Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara

Sayfalar

Evmanya ile Yılbaşına Merhaba!

by - Aralık 05, 2014


Herkese merhaba! Her yazımda kışı ve soğuğu ne kadar sevmediğimi altını çizerek söylerim ama aralık ayı benim için ayrıdır. Yılbaşı senede en sevdiğim gün olduğu için bütün soğuğa rağmen severim Aralık ayını. Yılbaşının benim için anlamı ailem ve arkadaşlarım ile birlikte bütün dertleri,sıkıntıları unutup büyük sofralarda yemek yemek sabaha kadar muhabbet edip,televizyon izleyip, dans etmektir. Sevmemek mümkün değil! 

Yılbaşının bir diğer önemi de sevdiklerine hediye almaktır benim için. Bu amaçla size çok beğendiğim dekoratif eşya, mobilya, mutfak gereçleri ve benzeri ürünlerin satıldığı Evmanya sitesinin yılbaşı kataloğunu tanıtmak ve yılbaşı için beğendiğim hediye ile dekorasyon ürünlerini paylaşmak istedim. Eminim herkes kendine ve sevdiklerine uygun ürünler bulacaktır.


Aileniz, arkadaşlarınız, sevgiliniz ve sevdikleriniz için alabileceğiniz benim de tercih edeceğim ürünler bunlardı. (Tabii bence siz kataloğa yinede göz atın derim, çok başka çeşitler mevcut.) Yeni yılı hatırlatacak renkler ve desenler tercih ederim yılbaşında alacağım hediyelerde. Bu sebeple geyikli,kırmızı ve beyaz renkler ağırlıkta tercihlerimde. Her birinin linkini aşağıda paylaştım. 
Bu arada eğer 'Ben hediye seçemem hediye kartı veririm kendisi alsın.' diyenlerdenseniz buraya tıklayarak hediye kartına da ulaşabilirsiniz.



Süslenmiş bir ev ve çam ağacı olmadan yılbaşı tam olmuş sayılmaz bence. Eğer siz de benim gibi düşünüyorsanız ev ve ağaç dekorasyonu için seçtiğim ürünlere mutlaka göz atın derim. Özellikle kırmızı çam ağacı favorim oldu. (Farklılık iyidir, dimi?) Ev dekorasyonu için en sevdiğim şeylerden biri de desen desen yastıklar. Evmanya'da yılbaşına özel çok güzel yastıklar var,ister kendinize isterseniz sevdiklerinize alabileceğiniz.




Yılbaşının olmazsa olmazı ise sevdiklerinizle oturduğunuz sofralar. Benim yemek seti ve dekorasyon tercihlerim bunlardı. 


Peki sizin Evmanya'da beğendiğiniz ürünler neler? Beğendiğiniz ürünleri benimle paylaşmayı unutmayın. :)

You May Also Like

0 yorum